החלפות והחזרות
- המוצר הגיע ולא התחברת אליו אין שום בעיה, נשמח לקבלו חזרה ולשמח איתו אחרת.
-
תוכלי להחליף אותו במוצר אחר או לקבל עליו החזר כספי,תחת התנאים הבאים:
- יש להודיע עד 48 שעות מקבלת המוצר על הרצון להחזירו, לאחר מכן תשלחי לנו אותו חזרה לכתובת האיסוף (עד 14 יום מהיום שקיבלת את המוצר), פרטים נוספים לגבי לאן לשלוח וכו’.. נשמח לתת לך בפנייה פרטית.
- עלות המשלוח בעת החזרת המוצר לחנות תחול על הלקוחה או שתוכלי להגיע לכתובת האיסוף בכדי להחזירו ללא משלוח, וככה גם נוכל לקשקש קצת:)
- בהזמנות מעל 399 ש״ח שהקנו משלוח חינם ללא עלות עם שליח עד הבית –
במידה והחזרת פריטים שההחזר עליהם מוריד את סכום ההזמנה שלך לסכום שאינו מקנה משלוח חינם עד הבית, יקוזזו מסכום ההחזר דמי המשלוח המקורי אליך (35 ₪)
- על המוצר לחזור כפי שקיבלת אותו, ללא פגמים, ללא ריחות בישום.
מוצר שימצא פגום, עם ריח בישום, לא יזכה את הלקוחה בהחזר. - לבלו וולווט הזכות לקבוע האם המוצר חזר מהלקוחה במצב שיצא מהחנות ולהכריע לגבי החזר כספי בהתאם.
- אני מעלה תמונות מדוייקות ככל האפשר של המוצרים, אך עדיין לעיתים יכולה להיות סטייה קלה בצבע המוצר בפועל והנראות שלו באתר.
- שימו לב להיקפי הבגדים המצויינים הם שם בכדי לדייק מידות משוערות לכדי התאמה מירבית.
- במידה ופריט לא יאסף מנקודת איסוף בזמן ויחזור לבית העסק או פריט שלא יאסף מבית העסק (באיסוף עצמי) ישמר עד 3 חודשים מיום רכישתו ולאחר מכן ימשיך הלאה ויתרם ללא זיכוי כספי.
- לא תתאפשר החזרה של מוצרים שנרכשו בהנחה (סייל).
- אם ישנו פגם בבגד, אציין אותו בתיאור המוצר, לעיתים השנים עושות את שלהן כשזה נוגע לאופנת יד שניה. אנא קראו היטב את המידע בעמוד המוצר כדי שלא יהיו הפתעות.
- למען הסר ספק ובהתאם לחוק הגנת הצרכן: במקרה בו הביטול נעשה שלא בעקבות פגם או אי התאמה, בלו ולווט שומרת לעצמה את הזכות לדרוש דמי ביטול בשיעור 5% מסכום העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם. הצרכן צריך לדאוג להחזרת המוצר למוכר, ובתוך כך לשאת בהוצאות המשלוח.
ניתן לפנות לשירות הלקוחות בכל נושא בכתובת האימייל: [email protected]